Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą... Sposób wyświetlania produktów:
KoszykZaloguj się

Kategorie

3M ESPE

 

Ivoclar Vivadent

 

 

Kerr

 

Septodont

 

Zhermack

 

KRÓTKIE DATY

Producenci

Obsługa Klienta

Salus International Sp. z o.o.
Ul. Pułaskiego 9
40-273 Katowice

Konto: Bank PEKAO S.A. 
Nr: 34 1240 1330 1111 0000 2301 5913

e-mail: sklep@salus4.pl

telefon: 32 788 57 20

Infolinia: 0 801 883 997

godziny pracy:
pn – pt, godz.: 9.00 – 17.00



 

Złóż zamówienie z nami krok po kroku

1. Spośród kategorii na stronie głównej  po lewej stronie wybierz kategorię i/lub podkategorię produktów, która Cię interesuje.

 

 

2. Przeglądając kategorie wybierz produkt, który chcesz kupić. Na końcu opisu danego produktu kliknij „koszyk”

3. Następnie pojawi się Twój koszyk:

 

4.    Jeśli to wszystko co chcesz kupić w naszym sklepie wprowadź ilość sztuk, którą chcesz kupić, a następnie kliknij „złóż zamówienie”

 

 

 

  5.     Jeśli natomiast chcesz wybrać coś jeszcze z naszego asortymentu kliknij „kupuj dalej”

6.     Jeśli do swojego koszyka dodasz kolejne produkty postępuj zgodnie z krokami  2-5.

 7.     Jak już wybrałeś wszystkie produkty i kliknąłeś jak w kroku 4 „złóż zamówienie” – pojawi Ci się zakładka ”płatności i dostawa”

   

8.     Następnie zaznacz wybraną przez Ciebie formę płatności , kolejnie formę dostawy i kliknij „złóż zamówienie”.

9. W końcowej fazie składania zamówienia:

a).  jeśli jesteś zarejestrowany  na naszej stronie – zaloguj się.

b). jeśli natomiast nie posiadasz u nas konta wypełnij pola obowiązkowe oznaczone czerwoną gwiazdką.

c). W tym momencie składania zamówienia możesz również stać się naszym stałym klientem.

d). Pole „zapoznałem się z regulaminem sklepu i akceptuję go” jest polem obowiązkowym, zaznacz je.

e). Klikając „złóż zamówienie” zakończyłeś proces składania zamówienia w naszym sklepie.

 10. Jako potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz od nasz e-mail z potwierdzeniem, iż zamówienie zostało przyjęte.

 

Realizacja zamówienia

1. Faktura VAT jest wystawiana w momencie, kiedy wszystkie zamówione towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

2. Każdy Klient otrzymuje fakturę wraz z zamówionym towarem.

3. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji: częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części zamówienia, bądź też zamiana niedostępnych towarów na ich odpowiedniki, które są w bieżącej ofercie firmy.

4. Zamówienia dostarczane będą na adres wskazany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Sklep Salus Quatro zastrzega sobie prawo do telefonicznego sprawdzenia wiarygodności zamawiającego.

5. Jeżeli dane zawarte w formularzu rejestracyjnym nie będą poprawnie wypełnione, bądź też nie będą kompletne, zamówienia nie będą realizowane.  

6. W razie niezgodności zawartości otrzymanej przesyłki, Klient powinien jak najszybciej poinformować firmę o danej pomyłce, jednak nie później, niż w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
 

 

 



E-mail: sklep@salus4.pl